Alla inlägg under juli 2012

Av Alma - 28 juli 2012 21:24

           

Av Alma - 27 juli 2012 11:34

Snart ska jag och familjen åka till Emma och Amandas sommarställe. Åhh, det ska bli såå kul! Det var typ två år sen vi var där. Vi sover över där i natt, sen åker vi hem i morgon.

Så jag kommer antagligen inte blogga där borta, men jag bloggar ju när jag kommer hem sen!

Ha en fin dag!

Puss

-

Av Alma - 26 juli 2012 11:15

Jag har sett att min blogg inte går att hitta på bloglovin' och jag har verkligen ingen aning varför? Jag har försökt att fixa det men det går inte. Vi får se om det fixar sig självt.. Men grejen är att bla. min systers blogg finns där och mina kompisars bloggar finns, men såklart inte min. stör mig så sjukt mycket på det!

Men kram på er så länge ♥

Av Alma - 26 juli 2012 10:26

Hej!

Idag ska jag vara med Emma. Hon har varit i Afrika i två veckor och jag jag har saknat henne så otroligt mycket!       Älskar dig bästi ♥


Av Alma - 22 juli 2012 18:38

Snart åker vi på färjan och åker tillbaks till fastlandet igen, hejdå Gotland! <3
Nån av de närmsta dagarna kommer bilder härifrån.
Puss!

Av Alma - 15 juli 2012 16:09

Hej!
Nu har vi vart här på Gotland sen några timmar tillbaka. Riktigt kul att vara här igen :)
För någon timme sen fick vi tillgång till stugan som var väldigt nice, 5 av 5 i betyg haha! Det bästa av allt är att dom som äger stugan har sitt hus bredvid & dom har en hund, Me gusta! Senare ska vi till Visby och äta middag med Emma, Amanda och deras föräldrar på restaurang Ha det bra!
Här är två fula mobil bilder från idag: första bilden: våran lilla trädgård till stugan. Andra bilden: målade mina tånaglar igår, rosa fick det bli!


Av Alma - 15 juli 2012 05:00

Heej ♥

Nu är jag och familjen äntligen på väg till Gotland. 

Jag var där för kanske 4 år sen eller nåt sånt? Så det var ett tag sen (:

Hoppas verkligen att jag lyckas uppdatera nån gång under veckan vi är där, men vi får se hur det blir med det!

Puss 

Av Alma - 14 juli 2012 13:11

I morse var jag hos doktorn för att kolla min hals, det visade sig att det var halsfluss. Vilket känns väldigt kul eftersom jag åker till Gotland imorrn kl 5 på morgonen.. ♥

Snart ska jag och pappa iaf åka och köpa penicillin så jag får hoppas att det blir bättre sen!

Men jag vet inte om jag kommer att kunna blogga där, vi får se (: 

Ha det så bra ♥


Hej, och vad kul att du ville kika in på min blogg!

Här lägger jag upp bilder, skriver om min vardag m.m.

Har ni några frågor så är det bara att ställa dem i min lilla frågeruta här nedanför.

Puss & kram ♥

Fråga mig något!

12 besvarade frågor

 

Translate!

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

 


Ovido - Quiz & Flashcards