Alla inlägg under oktober 2012

Av Alma - 31 oktober 2012 08:22

God morgon!
Just nu sitter jag och Klara på tåget och lyssnar på musik på väg mot mormor och morfar. Är riktigt trött, inte OK att gå upp 6.45 på höstlovet, haha!

Av Alma - 29 oktober 2012 17:23

Sha sha bloggen :)
Dagen har varit gryyym, hängde på stan och Alma drack en skitäcklig Milkshake, inte bra donken ?. Bild på den finns där nereee.
Nu ligger vi i sängen och snackar och pussas lite.... Hahaha skoja bara ;*
Klara dansaaaaar
Vi ska äta tacos till middag :')
LIVET LEKER.
Jag är inte seriös så att ni vet, jag har faktiskt en egen blogg (haha har bloggpaus men endå) här kan ni se vem jag är eemmaass.devote.se :)
Ha det bra små friends :*
Puss Emma S

Av Alma - 28 oktober 2012 19:00

Nu blir det godis och Ben & Jerry's framför LOL med syster <3
Ha en bra kväll!

Av Alma - 28 oktober 2012 17:27

Hittade dessa två snygga marinblåa plagg idag på gina tricot:


   

Av Alma - 26 oktober 2012 16:15

Hej hej!

Började höstlovet med att vi slutade galet tidigt i skolan idag, redan klockan 11.15 Så jag och Emma drog ner på stan, åt lunch på max och sen kollade i lite affärer.

Är fett trött efter veckan så ikväll ska jag bara vara hemma och mysa :)

Sen under höstlovet ska jag bla. åka till mormor och morfar med Klara och vara där några dagar, jag ska träffa kompisar, och göra massa mysiga saker!

Vad ska ni göra under höstlovet? ♥

Av Alma - 24 oktober 2012 19:42

Hej alla fina! 

Har just tittat klart på gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar hann nämnligen aldrig se det igår, haha orkar inte med Gunilla.. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Men måste snart plugga lite inför prov imorrn.

Av Alma - 23 oktober 2012 19:15

         

Längtar gaalet mycket tills jul! 

Av Alma - 23 oktober 2012 18:51

Hej på er!

Idag så har jag vart sjuk hela dagen, så jag har varit hemma från skolan. Vi får se om jag lyckas ta mig dit i morgon.

Hoppas att allt är bra med er och att ni är friska!

Puss ♥

Hej, och vad kul att du ville kika in på min blogg!

Här lägger jag upp bilder, skriver om min vardag m.m.

Har ni några frågor så är det bara att ställa dem i min lilla frågeruta här nedanför.

Puss & kram ♥

Fråga mig något!

12 besvarade frågor

 

Translate!

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

 


Ovido - Quiz & Flashcards