Alla inlägg under november 2012

Uno

Av Alma - 30 november 2012 22:13

     

-

Av Alma - 30 november 2012 21:20

 

Ni som ställer de tre första frågorna vinner en varsin länk ♥

Svarar på frågorna i ett inlägg när jag fått tillräckligt många frågor!

Puss & kram

-

Av Alma - 30 november 2012 21:17

 

Regler:

Kommentera detta inlägget att du är med.


För extra chans:

Skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig! 


LYCKA TILL!

Av Alma - 30 november 2012 21:03

Nu är det ju så att jag har verkligen noll-koll på vad det är som ni egentligen vill se/läsa om..?

Så nu tycker jag att ni alla sätter igång och kommenterar detta inlägg och berättar vad det är ni vill se mer av i bloggen! 

Vad som helst, det är bara att ge förslag :)

Foto, outfits, vardag, tips av olika slag, inspiritation, osv.


Av Alma - 18 november 2012 19:12

Hej på er!

Förlåt för så dåliga uppdateringar, men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.? Så om ni har några önskemål eller nåt, så är det bara att kommentera!

Men nog om det ;)

Igår var jag på stan, främst för att shoppa jeans.

Var där med pappa, haha. Bästa att gå på stan med.. Men jag kom i alla fall hem med fyra par och ett linne.

Inte jätte kul att just leta jeans om ni frågar mig, jag har alltid svårt att hitta såna som sitter perfekt. Vi åt lunch på amazing thai och var borta fem timmar tror jag.

När vi kom hem åkte jag på träning. Och sen blev det middag och efterrätt med grannarna!

Bilder:

         


Nu blir det solsidan, Puss!

Av Alma - 16 november 2012 21:19

     

-

Av Alma - 6 november 2012 21:11

Har nyss suttit och tittat igenom alla avsnitt av portkod 1321, riktigt bra serie på svtplay. Ni som inte har sett den borde kolla på den nu!

 

Av Alma - 5 november 2012 19:19

Hej!

Igår kväll var jag på stan med familjen. Jag vet inte vad det kallas men typ nån ljus-festival? ;) Haha, jag vet inte.. Men det var i alla fall massa olika ljus överallt typ. På vissa ställen stod även högtalare som spelade upp skumma ljud, haha. Men ja, coolt var det ju :)

Försökte fota det mesta och även filma lite, men bildkavlitén blev riktigt dålig då det var så mörkt & jag hade svårt att hålla kameran still, hehe..

           




Puss!


Hej, och vad kul att du ville kika in på min blogg!

Här lägger jag upp bilder, skriver om min vardag m.m.

Har ni några frågor så är det bara att ställa dem i min lilla frågeruta här nedanför.

Puss & kram ♥

Fråga mig något!

12 besvarade frågor

 

Translate!

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

 


Skapa flashcards