Alla inlägg under juli 2012

Av Alma - 9 juli 2012 22:19

Ska sova snart, är så himla trött!


<3

Av Alma - 9 juli 2012 19:16

Snabb uppdatering bara: Nu på eftermiddagen har jag vart med bästa Emma, myys . Hon cyklade hem för ett tag sen för att äta middag. Sen ska vi kanske ta bussen till en badplats och ta ett kvällsdopp <3Kram på er så länge!

Av Alma - 9 juli 2012 11:34

                       

Av Alma - 5 juli 2012 10:55

Hejhej ♥

Igår satte jag, Klara & Rebecka upp ett tält i Rebeckas trädgård.

Sen på kvällen så hämtade vi massa kuddar & filtar som vi typ fyllde hela tältet med :*

Sen så var vi där hela kvällen, men vi var så himla trötta så vi la oss typ vid elva.. fast jag gick in, pallade inte sova där - det är bara trångt & först varmt, sen kallt. Men sen så väcks jag (aa, hemma då) av att dom kommer in för att gå på toa och då följde jag med dom ut när dom var klara och sov lite där endå ♥

Men i natt ska jag nog sova där hela natten, det var ju trotsallt väldigt mysigt, haha ♥


Men kram på er så hörs vi sen! 


Av Alma - 4 juli 2012 10:44

Vaknade för ungefär 45 min sen, har nyss ätit frukost. 

Idag ska jag åka och bada med mina småkusiner, haha. Det blir årets första dopp i Sverige.. fett sent, jag vet (: 

Har ni badat än här i kalla Sverige? ♥


Men nu ska jag gå ut, kraamar till er!

Av Alma - 3 juli 2012 15:40

Detta blir en snabb liten uppdatering:

 

Hittills idag så har jag vart med bästa Emma & Amanda.

Saknar dom redan jätte mycket, men vi kommer antagligen träffas sen på deras sommarställe eller på Gotland! ♥

Aja, tror nog att jag ska gå ut nu i fina vädret, 

Kram !


Av Alma - 1 juli 2012 16:25

Hej underbara läsare!

Igår var jag på stan igår med Klara och köpte denna: 


  

På förpackningen står det "Miracle OiL" och det stämmer verkligen! Älskar den, haha ♥ 

Kostade 80 kr nåt sånt tror jag, på rean på kicks, ordinare pris var 120 kr

Kram



Hej, och vad kul att du ville kika in på min blogg!

Här lägger jag upp bilder, skriver om min vardag m.m.

Har ni några frågor så är det bara att ställa dem i min lilla frågeruta här nedanför.

Puss & kram ♥

Fråga mig något!

12 besvarade frågor

 

Translate!

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

 


Ovido - Quiz & Flashcards