Alla inlägg under oktober 2012

Av Alma - 16 oktober 2012 19:04


Hej! ♥

I eftermiddags åkte jag till frisören & här har ni resultatet:

 

Hon klippte ungefär 3 cm tror jag. Jag ville ju ha kvar så mycket som möjligt av håret, haha!

Snart ska jag sätta igång med svenska läxan, sedan spanskan :(

Puss och kram

Av Alma - 13 oktober 2012 11:27

Hej! Vaknade för ungefär två timmar sen, men går fortfarande runt i pyamas.. Måste gå och klä på mig och fixa mig snart känner jag, haha. Ikväll ska jag antaglien hem till Emma och sova över, kommer bli superkul!

Nu till saken: Jag var nyss inne på Unicef hemsida och köpte ett vatten- och hygienpaket som kommer att skickas till familjer i Afrika och Asien.

Det kostade bara 91 kr (!) Klicka här om ni vill läsa mer om det eller om ni vill köpa det.


 

Hoppas ni kanske väljer att göra detsamma!

Kram ♥


Av Alma - 11 oktober 2012 21:15

        


Så snyggt!


Av Alma - 11 oktober 2012 19:53

Hej på er!

Idag har det vart en ganska lång dag i skolan. Efter skolan följde Emma med mig hem och var här ett tag. Vi skrattade tills vi nästan låg på golvet och dog för att vi fick kramp i magen. Haha älskar dig Emma.

Just nu sitter jag och lyssnar på Gangnam style. Seriöst bästa låten?

 

Tänkte också visa några bilder som jag hade tänk att visa i början av sommaren, men då hittade dem aldrig:


     

Vilken tycker ni blev bäst?


Kram


Av Alma - 9 oktober 2012 18:23

    Dessa cupcakes gjorde jag och syster förra helgen!

Vad tycks?

Kramar ♥

Av Alma - 9 oktober 2012 18:01

Hej på er! Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på typ 25 dagar? Men jag har verkligen inte orkat eller kännt att jag hunnit. Ska verkligen försöka ändra på det nu. Men tänkte bara uppdatera lite snabbt just nu och berätta att jag inte glömt bort bloggen, haha. Ni får några bilder om ett tag.

Puss och kram så länge ♥

Hej, och vad kul att du ville kika in på min blogg!

Här lägger jag upp bilder, skriver om min vardag m.m.

Har ni några frågor så är det bara att ställa dem i min lilla frågeruta här nedanför.

Puss & kram ♥

Fråga mig något!

12 besvarade frågor

 

Translate!

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

 


Ovido - Quiz & Flashcards